Kategórie
 
 
 
 
 

Novú letnú kolekciu Coccinelle 2022 si zamilujete

Silná, úplná a úprimná zmena perspektívy, ktorá smeruje priamo do vášho srdca. Táto zmena je predovšetkým okamžitá reakcia na našu potrebu začať opäť po nútenom zastavení sa v dôsledku pandémie. Presne toto je posolstvo novej kampane Coccinelle na jar a leto 2022.

Kampaň je vytvorená pod vedením umelcov Giampaola Sguru a Anny Dello Russo. Tí si zvolili nový prístup, aby prostredníctvom kampane odovzdali dôležité posolstvo každodennej krásy, skutočných vášní a tradícií. Kampaň je koncipovaná ako film v dvoch častiach, Back Together (Opäť spolu) a Arts and Crafts (Umenie a remeslá), pričom čerpá inšpiráciu pri výbere hlavných postáv z neorealizmu, ktorý nás obklopuje. V kampani sú zobrazení iba skutoční ľudia, ktorí boli objavení na pouličnom castingu v uliciach a na námestiach Puglie (Savelletri, Speziale, Lecce, Monopoli), domova dvojice kreatívcov sediacich v „režisérskom kresle“ a zároveň v epicentre jedinečnej remeselnej zručnosti, ktorá poskytuje inšpiráciu pre najnovšiu kolekciu Coccinelle. Lesklé módne fotografie tak ustupujú pred spontánnosťou autentických momentiek, striktne bez filtrov, ktoré sú momentálne čoraz častejšie využívané.

Prvá časť kampane sa nazýva Opäť spolu, s podtitulom Poďme sa objať, objať sa pevnejšie. Hviezdne tváre kampane sú iba ľudia, ktorí sa skutočne milujú a na nič sa nehrajú, zachytení v sérii momentov šťastia ako v rodinnom albume. Čo sa týka farby, fotografie sú v emocionálnej čierno-bielej; kde nič nie je skonštruované, všetko dýcha, tancuje a sa pohybuje v objatí, ktoré sa chce šíriť do nekonečna.

Predstavte si puto medzi matkou a dcérou, medzi čerstvo zasnúbeným párom, medzi matkou a jej bábätkom, sestrami dvojčatami či kamarátkami na celý život. Dotýkajú sa navzájom rukami, hladia sa a cítia teplo a pokoj. Vracajú sa ku zmyslovým vlastnostiam, na ktoré nikdy nezabudli. Sú to ruky s menami: Giorgia a Simona, Uliana a jej matka Eva, Valentina a jej syn Dario, Giada a Andrea, Alessio a Emanuela, Virginia a Francesco, Jiseon a Ndeye. Všetci sme schopní získať nádej a odvahu začať opäť s jednoduchou a bezpodmienečnou láskou. Toto je momentálne ten najkrajší nový začiatok.

Druhá časť nesie názov Umenie a remeslá s podtitulom talianska dokonalosť. V tejto kampani sú hlavnými tvárami ľudia, hrdí na svoj život a preto prišli na miesto natáčania kampane v tom, čo nosia do práce každý deň. Presne tak to požadovali kreatívci Anna Dello Russo a Giampaolo Sgura, aby mohli dokonalo zachytiť na fotografiách ikonické tašky Cosima, Josephine a Coccinelle Beat. Všetko je prispôsobené vizuálnemu idiómu prirodzených gest, ako je napríklad taška prehodená cez rameno, nosená v páse alebo cez telo. Je to prejav láskyplnej pocty výrobkom talianskeho know-how.

Sgurov objektív zachytáva Nicolu, 83-ročného rybára, v jeho plátennej bunde a námorníckej čiapke s črtami vykreslenými slnkom a slaným vzduchom. Dinu, dojička v bielej zástere a umelkyňa výroby syra Mozzarella; šéfkuchára Luciana v nepoškvrnenom saku; Sofiju, huslistku Orchestra Magna Grecia a Katiu s jej neodmysliteľným fotoaparátom na zachytenie svadieb a osláv. Každý z nich prináša svoju úprimnosť a oddanosť svojej práci. Presnejšie, prináša skutočné pocity: s láskyplným srdcom začať odznova s ísť ďaleko.

Spolu!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia