Kategórie
 
 
 
 
 

Coccinelle #AllAboutUs

Späť do budúcnosti. Týmito slovami predstavuje Coccinelle svoju novú kolekciu. Aby ste lepšie pochopili tento prenesený význam – zatvorte oči. Predstavte si horiacu karosériu Cadillacu, kožené sedadlá ružového alebo krémového kabrioletu Thunderbird. Na obzore nie je vidieť nič viac, len rámy nekonečnej diaľnice. Je to prísľub zábavy a slobody, túžby po budúcnosti. Vo vzduchu sa nesie sladká vôňa noci. Ako sa v tom cítite?

Reklamná kampaň Coccinelle jar/leto 2023 vznikla pod kreatívnym vedením Giampaola Sguru a stylingom Anny Dello Russo. Spoločne už na treťom projekte, pre túto značku, vzdávajú poctu nevinnej, rebelskej zmyselnosti päťdesiatych rokov. Podstata kampane je vyobrazená nočnou jazdou autom a evokuje neorealistickú atmosféru kultových filmov ako „The Outsiders“ a „American Graffiti.“ Odráža vintage štýlovú inšpiráciu „Grease“ a „Happy Days“. Giampaola Sguru v kampani využíva aj vtedajšiu rivalitu medzi hudobnými kapelami, ktorá prirodzene ustupuje nežnosti – párov, priateľov a milencov – a túžbe po novej, znovuobjavenej spoločenskosti.

Pop-up párty s popcornom a jahodovým leskom na pery; maznanie sa na parkovisku v bezstarostnej, vľúdnej nálade; ukradnutý bozk tesne pred titulkami. Rozpustené vlasy, džínsová bunda a minisukňa pre ňu, tričko a koženka pre neho.

Spoluhráčmi v tomto novoromantickom čiernobielom filme sú tri kabelky Coccinelle. The Coccinelle Magie, harmonická taška so sponou na plektrum inšpirovaná rock’n’rollom Elvisa Presleyho; kúsok Coccinelle Sole so zaoblenou chlopňou; a symbolická kabelka Coccinelle Nico, ktorej kľúčovým detailom je nadrozmerná kovová spona na plektrum. Tri tašky, ktoré s použitím hashtagu #ALLABOUTUS rozprávajú celý príbeh súčasnej ženskosti tak, ako ju vidí Coccinelle: vedomá svojho tela, rovnako zamilovaná do praktickosti a slobody, očarujúca, no inštinktívna, vždy nadšená z nových dobrodružstiev.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia